18 תשובות
לחייך ולסתום ולהיות מובכת אבל בקליל כזה , זה פשוט יזרום
אנונימית
לברוח
מניסיון
מניסיון
^ ^^מסכימה לגמרי
לחייך
לחייך כזה ולצחקק קצת
"מה אתה עושה אחי החורג"
*את כרגע מקבלת המלצה מבתולת שפתיים, תשקלי טוב טוב לפני שאת משתמשת בעצתי*
פשוט תחייכי וזה יזרום לך
פשוט תחייכי וזה יזרום לך
תצעקי משפט רנדומלי ותברחי
כלום, לפעמים שתיקה היא טובה מניסיון
שואל השאלה:
נו תהיו רציניים אבל
נו תהיו רציניים אבל
אנונימית
אני רצינית
פשוט תחייכי
ואם יש שתיקה מביכה תנסי להגיד איזשהי הערה צינית מצחיקה זה ישחרר שם הכל כבר
ואם יש שתיקה מביכה תנסי להגיד איזשהי הערה צינית מצחיקה זה ישחרר שם הכל כבר
לברוח
אני באמת רציני, שתיקה היא לפעמים מאוד טובה. אני אוהב שקט
יאחכוכחכמ למה אתם שונאים אותי גיזס
רדינגטון יש לך ספר לזה? או שזה פשוט כישרון טבעי?
לחבק ואז מה שמרגיש לך
אין חוק
אין חוק
טעות בזיהוי
אנונימי
באותו הנושא: