11 תשובות
כמו שיש אנשים שמשתינים מתוך שינה
כי יש פעילות במעיים
שואל השאלה:
וואי זה מגעיל ורועש וקורע מצחוק אני על הרצפה
אנונימית
כי אין כמו לחלום על פלוץ ולחוות את הריח בו זמנית
זה כמו סרט עם 7 מימדים
אנונימי
האקס שלי היה עושה את זה אלוהים יודע איך לא נפרדתי ממנו אז
אנונימית
הם אמורים לפחד שלא יהיה להם חלום מסריח
הם לא שולטים בזה ומה אכפת לך כיף לשמוע מהצד, פחות להריח, אבל זה מצחיק לרדת עליהם בבוקר
פעם ראיתי איפשהו שכל בן אדם מפליץ בממוצע 7 פעמים בלילה בשינה
כי מתחשק להם
כי הם מכורים לקול