7 תשובות
שואל השאלה:
היינו בדייט היה כיף ומאז עברו חמישה ימים בקושי דיברנו הוא כן אמר שהיה לו כיף אבל אני רוצה שנקבע שוב בלי שזה יראה כיאלו אני רודפת אחריו מה לעשות
אממ את יכולה לנסות ליזום איתו שיחות.
ואת לא חייבת לרדוף אחריו,
פשוט את יכולה לפעמים ליזום שיחות..
שואל השאלה:
הוא יחסית עונה יבש ומסננן אבל בדייט הוא בסוף ניסה לנשק אותי וניסיתי לשחק אותה לא מבינה רמזים כי אני בקושי מכירה אותו
תתחילי לדבר איתו
מניסיון.. כנראה שהוא לא מעוניין. במקומך לא הייתי רושמת לו כלום ועוזבת את זה
תדברי איתו, אגו זה דבר שיסגור לך הרבה דלתות בחיים
תחכי עוד שבוע אל תבהילי אותו זה יבריח אותו