5 תשובות
כן
אני מרוצה מהם
אני מרוצה מהם
אני חושבת שלא מדי איכותיים, הם סתם יפים סוג כמו שיין לדעתי
כן
כן הם סבבה
לא .
ישראלים לא יודעים מה זו איכות
ישראלים לא יודעים מה זו איכות
באותו הנושא: