5 תשובות
תבדקי באיזה מצב החבילה (כאילו על המטוס וזה) ואל תדאגי יותר מידי אני הזמתי פעם משהו לפני הקורונה והגיע לי אחרי חודשיים וחצי. בכל מקרה יש עיכובים בגלל הקורונה.
שלחי הודעה למוכר מקסימום ישלח לך שוב
זה קורה המון.... פעם הזמנתי מגן לטלפון בחודש מרץ וזה הגיע לי בנובמבר
תבדקי איפה זה
תיכנסי להזמנה שלך ויש שם track order
תבדקי איפה זה ואם זה לא קרוב אז תתקשרי אליהם או משהו
תבטלי את ההזמנה ותבקשי החזר כספי, מקסימום תזמיני שוב...