4 תשובות
כי זה זול יותר מאשר לייצר.
כי בא לה
שואל השאלה:
קצת אירוני שאנחנו קונים רכבות מהם וזה עוד אירוני שאנחנו קונים מהם רק בגלל שזה זול
(מה שהיה סטריאוטיפ על יהודים).
קצת אירוני שאנחנו קונים רכבות מהם וזה עוד אירוני שאנחנו קונים מהם רק בגלל שזה זול
(מה שהיה סטריאוטיפ על יהודים).
אנונימי
אה נכון לול
באותו הנושא: