21 תשובות
לא נשמע לי מלבלב לסבול מבעיות פיזיות ונפשיות במשך שנה בגלל ילד ואחר כך לבזבז את חיי בלגדל אותו. ילדים זה נטל. יש לי דברים טובים יותר לעשות.
אנונימית
אני, הכל יכול להשתנות ולא יודעת אם דעתי תשתנה עד שאני אגדל אבל מרגיש לי שהחיים האמיתיים נגמרים כשיש לך ילדים
במיוחד בתחילת שנות ה20 שלך, זה לא נתפס לי ובאמת
לא בקטע של לשפוט אחרים, אני נולדתי כשאמא שלי הייתה צעירה ואני לא חושבת שהייתי מסוגלת להתמודד עם זה במקומה
במיוחד בתחילת שנות ה20 שלך, זה לא נתפס לי ובאמת
לא בקטע של לשפוט אחרים, אני נולדתי כשאמא שלי הייתה צעירה ואני לא חושבת שהייתי מסוגלת להתמודד עם זה במקומה
ילדים יקחו לי את הזמן וכסף אבל נראלי שיהיה לי בסופו של דבר ילדים
אני מפחדת מהלידה
זה נראה דוחה וכואב
ההיריון עוד יותר מפחיד אותי, אני מפחדת מכל דבר שקורה לי ואני אילחץ מכל דבר ואני גם שונאת להקיא
וגם אני לא אוהבת ילדים
זה נראה דוחה וכואב
ההיריון עוד יותר מפחיד אותי, אני מפחדת מכל דבר שקורה לי ואני אילחץ מכל דבר ואני גם שונאת להקיא
וגם אני לא אוהבת ילדים
שואל השאלה:
כן באמת החיים נגמרים כשיש ילדים וזה לא כיף ולמה אומרים שזה אושר? אם זה אושר לסבול אז הם כנראה מכורים לסבל.
ילדים הם כל כך מיותרים וצריך להשמיד את בני האדם, לא פגשתי בן אדם נחמד שהוא אפילו קצת לא רעיל.
כן באמת החיים נגמרים כשיש ילדים וזה לא כיף ולמה אומרים שזה אושר? אם זה אושר לסבול אז הם כנראה מכורים לסבל.
ילדים הם כל כך מיותרים וצריך להשמיד את בני האדם, לא פגשתי בן אדם נחמד שהוא אפילו קצת לא רעיל.
אנונימית
ההורים שלי תמיד אומרים שזה אושר כשיש ילדים ושזה ממש שווה את הסבל של התשעה חודשים, ילדים עושים אותך מאושרים וגם אם הם יהיו כפויי טובה, תחנכי אותם לא להיות כאלה. אל תשכחי שהכל מתחיל גם בחינוך של ההורים
שואל השאלה:
לא מבינה למה צריך להמשיך את מורשת בני האדם, אני שונאת את כולם.
לא מבינה למה צריך להמשיך את מורשת בני האדם, אני שונאת את כולם.
אנונימית
את לא יכולה לקבוע שילדים זה סבל לכולם יש אנשים שנהנים מאוד מגידול ילדים.
אני אישית לא רוצה ילדים כי זה הריון ואחר כך לידה ואחר כך הנקה ואחר כך לבלות את כל חיי בלדאוג לו - לא תודה.
אבל יש אנשים שכן רוצים ואוהבים
אני אישית לא רוצה ילדים כי זה הריון ואחר כך לידה ואחר כך הנקה ואחר כך לבלות את כל חיי בלדאוג לו - לא תודה.
אבל יש אנשים שכן רוצים ואוהבים
אנונימית
שואל השאלה:
ילדים הם מעצבנים בלי קשר
ילדים הם מעצבנים בלי קשר
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי אני אישית לא מעוניינת בילדים
הם מעצבנים וגם כשהם גדולים
כאילו בני אדם בכללי
אפילו המשפחה שלי לא כזאת נחמדה אז עוד שאני ארצה משפחה מעצבנת אחת משלי? לא תודה, אני אוותר ואתפתח אישית ונפשית ואצליח בחיים ופה המורשת של המשפחה שלי תסתיים אלא אם כן אח שלי יביא ילדים לעולם.
אוקיי אני אישית לא מעוניינת בילדים
הם מעצבנים וגם כשהם גדולים
כאילו בני אדם בכללי
אפילו המשפחה שלי לא כזאת נחמדה אז עוד שאני ארצה משפחה מעצבנת אחת משלי? לא תודה, אני אוותר ואתפתח אישית ונפשית ואצליח בחיים ופה המורשת של המשפחה שלי תסתיים אלא אם כן אח שלי יביא ילדים לעולם.
אנונימית
שואל השאלה:
לam אמא שלי עשתה לי רגשות אשם על זה שאני לא אביא ילדים והיא בטח תלשין לסבתא שלי ושתיהן יצאו עליי.
זה הגוף שלי ואני מחליטה עליו, צודק.
אבל ילדים, כל הקונספט הזה של לטרוח כל כך הרבה יום יום ולדאוג רק להם כל היום ממש דוחה אותי.
לam אמא שלי עשתה לי רגשות אשם על זה שאני לא אביא ילדים והיא בטח תלשין לסבתא שלי ושתיהן יצאו עליי.
זה הגוף שלי ואני מחליטה עליו, צודק.
אבל ילדים, כל הקונספט הזה של לטרוח כל כך הרבה יום יום ולדאוג רק להם כל היום ממש דוחה אותי.
אנונימית
אני כי אין לי כוח לאחריות ולא בא לי סימני מתיחה
שואל השאלה:
האחרון זה ליטרלי מוד
האחרון זה ליטרלי מוד
אנונימית
נאמן מחק לי את התשובה, טוב נו.
בכל אופן לדיון עצמו -
כן אני מבין את ההסתכלות שלך מהבחינה הזאת ומסכים עם זה יותר.
להביא ילדים זה לא משימה שצריך פשוט לעשות עליה וי בחיים, זה משהו שדורש השקעה.
ואם אתה לא מתכוון לתת מעצמך ולהשקיע בזה כל מה שאתה יכול אולי עדיף שלא תביא וזהו.
כמובן בהתאם לנסיבות של החיים עצמם.
בכל אופן לדיון עצמו -
כן אני מבין את ההסתכלות שלך מהבחינה הזאת ומסכים עם זה יותר.
להביא ילדים זה לא משימה שצריך פשוט לעשות עליה וי בחיים, זה משהו שדורש השקעה.
ואם אתה לא מתכוון לתת מעצמך ולהשקיע בזה כל מה שאתה יכול אולי עדיף שלא תביא וזהו.
כמובן בהתאם לנסיבות של החיים עצמם.
אני מכמה סיבות
אם אני ארצה ילד אני אאמץ רק 1
אם אני ארצה ילד אני אאמץ רק 1
תחשבי אבל שאם את לא תביאי ילדים אז את מפסיקה דור שלם של שושלת שיכלה להיות ממך, האמת היא גם אני מוצאת את עצמי חושבת על זה יש לזה צדדים טובים ורעים, מצד אחד אני לא רואה את עצמי יולדת ומצד שני אני כן רואה את עצמי מחכנת את הילדים שלי ומספרת להם דברים, את לא חושבת שזה נחמד שתביאי חיים לעולם? כשאת אומרת שבני אדם הם חרא קשה לי קצת להתייחס לזה ברצינות, כן אף אחד לא מושלם אבל עדיין את לא יכולה לדבר ברצינות ולצפות שאני גם אתייחס לזה ברצינות כשאת אומרת בני אדם זה חרא..
סליחה אם יצא שאני רצינית מידי יש לי קטעים כאלו
רציתי פשוט להביא לך עוד פרספקטיבה על הנושא
סליחה אם יצא שאני רצינית מידי יש לי קטעים כאלו
רציתי פשוט להביא לך עוד פרספקטיבה על הנושא
שואל השאלה:
אל תתנצלי שאת רצינית מדי הכל טוב את ממש חמודה
אני מקבלת בחיוב את הפרספקטיבה שלך ואני מבינה מה את אומרת
אבל בני אדם הם כל כך מעצבנים אני יודעת שאף אחד לא מושלם.
אבל אני לא חושבת שזה כיף לגדל ילדים, זה תוקע את החיים וזה מתיש.
אל תתנצלי שאת רצינית מדי הכל טוב את ממש חמודה
אני מקבלת בחיוב את הפרספקטיבה שלך ואני מבינה מה את אומרת
אבל בני אדם הם כל כך מעצבנים אני יודעת שאף אחד לא מושלם.
אבל אני לא חושבת שזה כיף לגדל ילדים, זה תוקע את החיים וזה מתיש.
אנונימית
כן נכון אני מבינה מה שאת אומרת לגבי הגידול ילדים, זה פשוט איך שהרגילו אותנו ועכשיו אם נגיד אני אגיד לאמא שלי שאני לא רוצה להביא ילדים היא תעיף אותי מהבית ואני יכולה להבין אותה באיזושהו מקום אבל לא לגמרי, מסכימה באמת אני לא רוצה לבזבז כביכול את החיים שלי בלגדל ילדים ולרדוף אחריהם, זה נשמע די משעמם ואחרי זה פשוט להזדקן המחשבה הזאת נורא מדכאת אותי, אני לא רוצה להיות כמו הרוב ופשוט להתחתן להביא ילדים לעולם להזדקן ולמות המחשבה הזאת ככ מפחידה אותי אין לך מושג כמה, אז השאלה שהבאת פתאום עוד פעם מחזירה אותי לחשוב על זה, כן אני רק בת 15 אני יודעת אבל עדיין אני חושבת שבכללי אני חושבת יותר מידי קדימה לחיים ולהגיד את האמת זה מפחיד אותי ברמות, אני לא מבינה איך כולם ככה ככ אדישים למצב, או שזו רק אני שחושבת ככה על זה אני באמת כבר לא יודעת כי כולם פשוט שותקים ולא מדברים על העיניין הזה יותר מידי, נראה שכולם פשוט עושים את מה שמקובל כדי שלא יגרשו אותם מהחברה וכולם פשוט אותו הדבר ומפחיד אותי להיות כזאת ולמות ושאף אחד לא יזכור אותי, מפחיד אותי כל יום.
שואל השאלה:
סליחה אם עשיתי לך טריגר
סליחה אם עשיתי לך טריגר
אנונימית
לאמי לא חושבת שאתם חושבות נכון סורי...
כל אחת תלוי איך היא תתנהג לילדים שלה הם יחזירו לה גם..
אם לכן ככה היה זה לא אומר שהילדים שלכם יהיה ככה.
ילדים זה שימחה ..
לבית וגם למשפחה...
לא קשור לאמא שלך את תעשי מה שטוב לך אמא שלך לא קשורה לעיניין .
את מחאת מרצה פה שאת תביאי ילדים אותך או תהורים אני לא חושבת שזה טוב לטעון ככה ..
שבעזרת השם יהיה לכם את הכי טוב שבעולם המשך חודש טוב...
כל אחת תלוי איך היא תתנהג לילדים שלה הם יחזירו לה גם..
אם לכן ככה היה זה לא אומר שהילדים שלכם יהיה ככה.
ילדים זה שימחה ..
לבית וגם למשפחה...
לא קשור לאמא שלך את תעשי מה שטוב לך אמא שלך לא קשורה לעיניין .
את מחאת מרצה פה שאת תביאי ילדים אותך או תהורים אני לא חושבת שזה טוב לטעון ככה ..
שבעזרת השם יהיה לכם את הכי טוב שבעולם המשך חודש טוב...
אני *