התחברות
הרשמה
החברה הכי טובה שלי נהייתה פיק מי
-מה אני עושה לעזאזל?
11 בפברואר 2021, 22:22
חברה הכי טובה
עזרה
עצות
פיק מי
מה לעשות?
4 תשובות
מה זה פיק מי
א
אומיגד יש כינוי שלא תפוס
מה זה פיק מי
ק
קאט דה בולשיט
תדברי איתה אולי
.
.ask.
וואי וואי קשה לאבד ככה חברים
ר
ריקו עובדיה
באותו הנושא:
"החברה הכי טובה שלי" נהייתה פרחה
חברה הכי טובה שלי נהייתה אדישה דכאונית וקרה
החברה הכי טובה שלי נהייתה ממש מושפעת וזה מעלה לי עצבים לא יודעת למה
אפשר סטטוסים על חברה שהייתה החברה הכי טובה שלי ועכשיו היא, נהייתה ילדה צבועה ומגעילה?
הייתה לי פעם חברה הכי טובה, שעכשיו מצאה חברה הכי טובה חדשה ונהייתה סופר מגעילה אליי.
החברה הכי טובה שלי נהיית חברה של הילדה שאני שונאת
אני וחבר שלי נפרדנו והוא נהיה חבר של החברה הכי טובה שלי .
אוקיי אז חברה הכי טובה שלי נהייתה בתקופה האחרונה התחברה יותר עם חברה אחרת שלה,
יש לי הרגשה שחברה טובה שלי שהיתה חמודה נהייתה טיפה פרחה או סנובית
אני מקנאה בחברה טובה שלי. פעם היינו החברות הכי טובות עד שהיא התקרבה למישהי שחוברה אותה לכל החברות שלה והיא נהייתה מקובלת
החברה הכי טובה שלי ניתקה איתי קשר זה בסדר שאני והאקס שלה נהייה זוג??