4 תשובות
זה משהו שיקרה בסוף, ואין מה לעשות עם זה.
אבל כל עוד הם כאן את לא צריכה לחשוב על זה, זה בסדר שאת מפחדת מזה וזה הגיוני.
אבל אל תעסיקי את עצמך במחשבות על זה.
ככה העולם עובד, אנשים לא נשארים לנצח.
אבל זה בסדר, ואת תדעי להתגבר על זה ברגע שתצטרכי
אבל כל עוד הם כאן את לא צריכה לחשוב על זה, זה בסדר שאת מפחדת מזה וזה הגיוני.
אבל אל תעסיקי את עצמך במחשבות על זה.
ככה העולם עובד, אנשים לא נשארים לנצח.
אבל זה בסדר, ואת תדעי להתגבר על זה ברגע שתצטרכי
נשמה,
זה דרכו של העולם
ככה שאף 1 בעולם הזה לא חי לנצח
תנסי כן להתרכז בטוב ולהמשיך לשאוב הנאה ממה שהם יצרו עד היום
הדבר העיקרי זה שבחיים יש המון דברים שיש להם משקל הרבה הרבה יותר חשוב (מהשחקנים האלה)
כל טוב
זה דרכו של העולם
ככה שאף 1 בעולם הזה לא חי לנצח
תנסי כן להתרכז בטוב ולהמשיך לשאוב הנאה ממה שהם יצרו עד היום
הדבר העיקרי זה שבחיים יש המון דברים שיש להם משקל הרבה הרבה יותר חשוב (מהשחקנים האלה)
כל טוב
את אופטימית מאוד אני רואה
מסכים אני אותו דבר עם פול מקארטני