4 תשובות
לא חושבת שמותר.
לרוב כן. אסור בבחינות שבהן כותבים את התשובות על הטופס של הבחינה (כמו מתמטיקה 3 יחידות, עברית, אנגלית ועוד כמה). ולפעמים פשוט הבוחנים לא מרשים. אבל לרוב מותר.
את הטופס כן (את המחברת לא)
יש בגרויות שהטופס והמחברת כבר יחד כמו אנגלית אז אין מה לקחת
יש בגרויות שהטופס והמחברת כבר יחד כמו אנגלית אז אין מה לקחת
לדעתי לא אבל יהיה את הטופס באינטרנט.
לנו אמרו לכתוב את התשובות על היד בסוף הבגרות כדי לבדוק אחר כך.
לנו אמרו לכתוב את התשובות על היד בסוף הבגרות כדי לבדוק אחר כך.
באותו הנושא: