התחברות
הרשמה
לשחק בתור האימפריה הגרמנית (לא הנאצים) במשחק אסטרטגיה זה בסדר?
כי היום רבה נאצים מעריצים את הקיסרות הגרמנית ופרוסיה וזה...
נ.ב: Heil dir im Siegerkranz, Herrscher des Vaterlands!
12 בפברואר 2021, 21:53
משחקי מחשב
גרמניה
אסטרטגיה
נאצים
היסטוריה
2 תשובות
שואל השאלה:
^^
eu4
אנונימית
אני משחק את הנאצים ב cid meireis cilivization v
W
Walpurgisnacht
באותו הנושא:
מה אהבתם לשחק בתור ילדים?
לשחק בתור גרמניה הנאצית במשחק מחשב זה רע?
מי כבשה יותר? האימפריה הרומית או גרמניה הנאצית?
בנות- מישהו שממש ממש טוב בהיסטוריה גם בתור תחביב ומשחק משחקי אסטרטגיה- מוריד?
שם של שחקן שיתאים לשחק בתור ערפד?
למה התכוון דן תורן בכותרת בשירו "אימפריות נופלות לאט"
האימפריה האתיופית או האימפריה העותומנית?
מישהו יודע אם בגרמניה גם משחקים את משחקי ?Call of Duty
יש כאן מישהו שמשחק במשחק "אימפריה במזרח התיכון"?
אם אני רוצה לעשות תואר בגרמניה, אני צריכה לדעת את השפה הגרמנית?
איך להיכנס לדמות? (בתור שחקן) 16