3 תשובות
שואל השאלה:
מה לעושת אני בבית ואני לא רוצה שההורים שלי יראו איבדתי הכרה וכל וגם הם נמצאים פבאנח רואה ממש מטושטש
מה לעושת אני בבית ואני לא רוצה שההורים שלי יראו איבדתי הכרה וכל וגם הם נמצאים פבאנח רואה ממש מטושטש
אנונימית
גברתי רק שאלתי מה השעה
ללכת ברוגע ובשקט
באותו הנושא: