9 תשובות
זה ממש לא בסדר. את לא צריכה לתאר לעצמך (כי עברת את זה) איך הבן אדם שחזר ולא מוצא את הטלפון שלו שהוא שילם עליו ויש עליו הכל מרגיש, נכון?
תמסרי למשטרה או שתמסרי לו ישירות אם יש לו טלפונים של משפחה שתוכלי להתקשר כדי להודיע
תמסרי למשטרה או שתמסרי לו ישירות אם יש לו טלפונים של משפחה שתוכלי להתקשר כדי להודיע
את יכולה להיות מוסרית ולהחזיר או שתשארי לא תמיד מצלמים אותך מוצאת צדיק
היום בפרשה קראנו מצווה נפלאה - השבת אבידה.
"כִּי תִפְגַּע שׁוֹר אֹיִבְךָ אוֹ חֲמֹרוֹ תֹּעֶה הָשֵׁב תְּשִׁיבֶנּוּ לוֹ"
אז קדימה תנסי לקיימה (:
"כִּי תִפְגַּע שׁוֹר אֹיִבְךָ אוֹ חֲמֹרוֹ תֹּעֶה הָשֵׁב תְּשִׁיבֶנּוּ לוֹ"
אז קדימה תנסי לקיימה (:
איזה לוזרית
אני הייתי קודם כל מנסה לאתר את הבן אדם שנאבד לו ומנסה להחזיר לו את הטלפון בכל זאת אייפון זה טלפון נורא יקר
במידה ואת רואה שאי אפשר להשיג את הבן אדם ולא ניתן להשיג אותו ועשית הכל בשביל להחזיר לו ולא הצלחת תשאירי אותו אצלך ..
במידה ואת רואה שאי אפשר להשיג את הבן אדם ולא ניתן להשיג אותו ועשית הכל בשביל להחזיר לו ולא הצלחת תשאירי אותו אצלך ..
אם היה לו סים, אז תתקשרי למישהו בטלפון.
אם לא פשוט תכתבי איפה שמצאת שראית אייפון 11 ומי שרוצה שיתן סימנים מזהים
אם לא פשוט תכתבי איפה שמצאת שראית אייפון 11 ומי שרוצה שיתן סימנים מזהים
אם לא ראית את חיים אתגר אפשר לקחת
קודם כל תחפשי בהודעות, תחפשי באנשי קשר ואם את רואה שאין שים ואין מידע וזה אכן טלפון חדש/ריק לגמרי תשאירי אצלך. אין סיבה להחזיר למשטרה לדעתי שירקב שם כל כך הרבה זמן. אתם באמת חושבים שהם ישימו זין על זהו ויחפשו תבן אדם? צר לי לבאס אבל זה ישראל פה. לא יקרה.
תעשי את מיטב המאמצים לחפש את הבן אדם ואם לא אז תתחדשי לך.
תעשי את מיטב המאמצים לחפש את הבן אדם ואם לא אז תתחדשי לך.
אנונימי
^מ י ש ה ו - ש י ל ם - ע ל - ז ה !
באותו הנושא: