4 תשובות
בטח שכן, פשוט מאוד בשביל שבנות שהן לא רזות ירגישו בנוח עם מה שהן לובשות ואיך שזה יושב עליהן.
אנונימית
אני לא חושב שדעתי חשובה בנושא הזה. דוגמנים משמשים בעיקר לפרסומות והשוק הוא זה שיחליט האם וכמה פרסומות פלאס סייז יהיו.
ברור שכן. כדי שאנשים ירגישו בנוח עם הגוף שלהם ולא יחשבו שהבגד נועד רק לאנשים עם "גוף מושלם".
בכללי אני חושבת שדוגמנים פלאס סייז צריכים להיות פשוט דוגמנים רגילים ולא צריך הגדרה שונה בשביל זה.
בטח שכן, זה יכול לגרום לאנשים להרגיש הרבה יותר נוח עם עצמם ולא להרגיש כאילו הם חייבים להיות כמו כל הדוגמנים הרזים ולשנוא את עצמם כי הם לא נראים ככה.