5 תשובות
כי הוא מסרטן
אנונימי
אנשים סתם יורדים עליו בחיי ,אני לא מכירה אותו אישית אבל הוא נראה נסיך רצח ,וחבל שאנשים לא מכירים תאישות של בן אדם ומחליטים לשפוט :( עד שאנשים לא יהיו בנעליים שלו אי אפשר לשפוט אף אחד !ולא אין לו בעיה או משהו לשאלתך ,אם תשאל אותי לכל אחד יש בעיה תאמין או לא אבל זה בסדר לא כולם מושלמים וצריך להתמודד ככה
שואל השאלה:
יש לו הוא רגיש מאוד
יש לו הוא רגיש מאוד
אנונימי
זה לא אומר שיש לו בעיה ^ אני מכירה ככ הרבה אנשים רגישים זה תכונת אופי ..
שואל השאלה:
ויורדים עליהם ככה כמו שיורדים עליו?
ויורדים עליהם ככה כמו שיורדים עליו?
אנונימי
באותו הנושא: