15 תשובות
לא הבנתי?
שואל השאלה:
אם היו מלהקים בחור שחור בתור סופרמן הכוונה
אם היו מלהקים בחור שחור בתור סופרמן הכוונה
כן
אני לא חושבת שזה משנה כל כך
אני לא חושבת שזה משנה כל כך
אם השחקן מספיק טוב, אז בוודאי
חחח מה? לא כזה אכפת לי כן
אם זה סרט טוב ושחקן טוב אז כן למה לא
לא כי סופרמן לא אמור להיות שחור
זה כמו שילהקו סופרמן שמן זה פשוט לא תואם לתיאור ומי שאומר שזה גזענות מפגר
זה כמו שילהקו סופרמן שמן זה פשוט לא תואם לתיאור ומי שאומר שזה גזענות מפגר
כן כל עוד הוא שחקן טוב
מתי אמרתי ששחורים לא משחקים טוב?
הכוונה היא שאם דמות כתובה על פי תיאור מסויים
זה מה שאני אצפה לראות
כמו שלא לוקחים רזות לדגמן מידות גדולות
פשוט לא מתאים
הכוונה היא שאם דמות כתובה על פי תיאור מסויים
זה מה שאני אצפה לראות
כמו שלא לוקחים רזות לדגמן מידות גדולות
פשוט לא מתאים
לא
כי זה כבר מבוסס על דמות קיימת שאנשים התרגלו לראות כבן אדם לבן וזה לא קשור לגזענות גם אם הפנתר השחור היה לבן מן הסתם הייתי מתעצבנת
זה כמו שאמרו שאת אריאל בת הים הקטנה תשחק שחקנית שחורה וזה דפוק רצח
כי זה כבר מבוסס על דמות קיימת שאנשים התרגלו לראות כבן אדם לבן וזה לא קשור לגזענות גם אם הפנתר השחור היה לבן מן הסתם הייתי מתעצבנת
זה כמו שאמרו שאת אריאל בת הים הקטנה תשחק שחקנית שחורה וזה דפוק רצח
אנונימית
כן כי זה לא משנה אבל הדמות כבר לבנה אז אם זה היה מהתחלה אז סבבה
לא הייתי נגד זה, כי מה אני כבר יכולה לעשות?
זה היה טיפה מאכזב אותי, כי כשאני רואה סרט שמבוסס על ספר, ובמקרה הזה קומיקס, אני מצפה שהם יצמדו כמה שיותר למקור, זה היה ממש מנמיך לי את הציפיות מהסרט, כי זה לא מה שאני רגילה אליו ורוצה לראות, ולכן הסיכויים שגם בכלל יחשבו על דבר כזה, הם נמוכים.
וזה גם לא גזענות. הייתי מרגישה אותו דבר אם היו מלהקים בן אדם לבן לשחק את הפנתר השחור, או אם בן אדם גבוהה במיוחד היה משחק את פרודו בגינס.
זה היה טיפה מאכזב אותי, כי כשאני רואה סרט שמבוסס על ספר, ובמקרה הזה קומיקס, אני מצפה שהם יצמדו כמה שיותר למקור, זה היה ממש מנמיך לי את הציפיות מהסרט, כי זה לא מה שאני רגילה אליו ורוצה לראות, ולכן הסיכויים שגם בכלל יחשבו על דבר כזה, הם נמוכים.
וזה גם לא גזענות. הייתי מרגישה אותו דבר אם היו מלהקים בן אדם לבן לשחק את הפנתר השחור, או אם בן אדם גבוהה במיוחד היה משחק את פרודו בגינס.
בכללי כאילו זה לא משנה את מי מלהקים לתפקיד ספרותי אבל פה יש ממש תיאור של המראה שלו, וזה לא מבחינה גזענית בהכרח... זה כמו שילהקו מישהו עם שיער חום לשחק את רון וויזלי בהארי פוטר... יש תיאור מסוים לדמות, ובדרכ המראה של השחקן אמור להתאים לתיאור... אם זה איזה שחקן אוסקר שיעלה את הסרט ללבל שונה זה כבר אחרת אבל...
וואו איך אני שונאת כשעושים את זה. אם כתבו שדמות היא בעלת מראה מסוים-אז זה המראה שצריך להיות. לא קשור לגזענות ולא לכלום.
כן מה אכפת לי מה הצבע עור שלו
באותו הנושא: