5 תשובות
כן
בוכה^
אנונימית
כןן אבל לפעמים זה מציק גם
היא טובה כשהכל הולך טוב אבל קצת מדכאת אם זה רק פנטזיה
כן, איזה כיף כשזה לא נעלם