9 תשובות
זה די הורס את הקטע של הזום...
לא, למרות שזה קשה את צריכה ללמוד ולהקשיב.
כן ואז תתעורר ותתרכז אחרי חצי שעה ותאשים את מערכת החינוך שהיא לא בסדר ושלא עברתם על נושאים וחומר לבגרויות ולמבחנים
אנונימי
לא זה לא בסדר
אני לא חושב... כי זה זום
לדעתי מלכתחילה אין סיבה להיכנס לזום
תישן בלי להיכנס לזום שעה ואז בשאר הזומים תקשיב
זה כמו להרדם בשיעןר של בית ספר רק שזה במקרה בבית...
גם ככה ללמוד בזום יותר קשה אז אני כן ממליצה לך לנסות להתרכז כמה שאפשר
זה בדיוק מה שאני עושה עכשיו -