9 תשובות
אם משהו קורה לי אני אוהבת אתכם, אבל זה לא כזה גורם לבכות חח
if anything happens i love you ולא בכיתי בזה
זה חרא סרט
לא בוכים ממנו חחח, הוא באמת לא עצוב
if anything happens i love you
זה ממש עצוב
זה לא עצוב בפ*קינג שיט
יש כמה.. את יכולה להיות ספציפית יותר?
אם קורה לי משהו תדעו שאהבתי אתכם משהו כזה
לכל אחד זה שונה חח
לי זה היה עצוב אבל לא בכיתי