7 תשובות
שואל השאלה:
אבל סמל היסוד=אלקטרונים לא?
אנונימי
זה נכון, אבל אולי זה יון של -3
שואל השאלה:
איך הגעת ל16?
אנונימי
נראה לי שהתבלבלת עם ניוטרונים^ כי אני חושב שהמסה של אלקטרונים זניחה יחסית לפרוטונים וניוטרונים.
אנונימי
תסתכל לפי הפרוטונים, אלקטרונים יכולים לזוז בין אטומים, פרוטונים למיטב הבנתי לא.
אנונימי
איזה כיתה זה?
נראה לי זרחן
באותו הנושא: