12 תשובות
ככה זה המזלות זה טיפשי ומכליל
הם באמת רגישים....(:
בכללי ככה זה עם מזלות, מכלילים את כולם רק בגלל שהם נולדו בחודש מסויים
זה אפילו לא נכון יש לי חברה מזל דגים הכי לא רגישה שיש
החודש שנולדים איתו לא משפיע על האישיות
חח זה תמיד ככה
גם אני מזל דגים ואומרים עליהם המון דברים שאי אפשר להסביר
שואל השאלה:
הם לא בהכרח רגישים יש ויש כל אחד והאופי שלו זה שכולם נולדו אותו דבר ועפ המזל אפשר לדעת הכל על הבן אדם
אנונימית
אסטרולוגיה זה בולשיט
m00d
עכשיו גם את\ה מכליל\ה ..
ככה עובדת אסטרולוגיה, מישהו יושב וכותב משהו על כל מזל, לרוב זה מתאים לכולם
m00d
טוב.
אז למה את אומרת שהם שחקנים?
דעה שלך או של המזלות
גם על סרטן אוצרים ואני ממש לא רגישה כאילו אולי רק לחיות ולהורים ומשפחה וזהו