6 תשובות
אין לך מה לדאוג, כל גובה הוא בסדר וכל גובה יפה :) רב הדוגמניות מעל מטר שבעים וכמעט מטר שמונים או יותר
אין לך מה להיות חסרת ביטחון הכל טוב, אני אגלה לך סוד לא כל הבנים אוהבים בנות נמוכות אני מכירה מלא שלא. המחזור לא הכי מתקשר לגובה אבל כן את תפסיקי לגבוה עוד קצת זמן, אז הכל בסדר..
כיף לך אןף
אנונימית
תאמיני לי שכל הבנים שאומרים שהם מעדיפים נמוכות הם סתם נגררים... רוב הבנים מעדיפים גבוהות
בר רפאלי 1.78 ומיליוני אנשים סןגדים לה ;)
כןן והן עוד אשכרה לפעמים שמות עקבים
באותו הנושא: