10 תשובות
תחשוב שאתה מדבר עם חברים שלך אני יודע שזה קשה אבל מתאמנים ומצליחים
ככל שתהיה יותר בחברתן, כך תתרגל לנוכחות שלהן.
זה יעבור לך עם הזמן, ואתה תרגיש יותר בנוח.
בסופו של דבר כולנו בני אדם.
שואל השאלה:
בעצם עכשיו כשאני חושב על זה זה קורה לי גם עם בנים אבל יותר על בנות כי משום מה יש לי את הלחץ להרשים אותן למרות שזה עושה את ההפך הגמור ואני לא שולט בזה
אנונימי
אחי הן לא חייזרים תחשוב שזה בן עם שיער ארוך
אנונימי
כל פעם שאתה מרגיש לחוץ פשוט תיקח נשימה עמוקה ותשחרר, אם אתה צריך רגע לנשום בצד לבד זה בסדר אבל תמיד תזכור שאין לך ממה לפחד בכלל.... כל פעם תשאל את עצמך, למה אני לחוץ בכלל? מה כבר יכול לקרות?
לדעתי פשוט תהייה ליד עוד בנות ותדבר לא משנה איך אתה מרגיש ומבחוץ תהייה אם ביטחון ואז לאט לאט הביטחון יבוא גם לבפנים
אחי זה כולה בת זה בן רק עם שני איברים שונים אתה לא צריך להרשים בנות כמו שאתה לא צריך להרשים בנים זה פשוט תדבר רגיל
תענה כמו שהיית עונה לבן
אנונימית
אני בוכהה בן עם שיער ארוך
תשמע אין לך מה להיות ככה רוב הבנות באמת חמודות והיו נחמדות אליך תמיד