3 תשובות
שואל השאלה:
יש לי רישיון כבר לאופנוע וכשישבתי ישר הרגשתי לחץ אין סופי וההורים לוחצים שאני אוציא עבדתי חודשיים בשביל זה וזה באמת חשוב אבל אני מקבל ענן ואני פשוט לא הצלחתי לנשום מכל הלחץץ שכחתי איך קוראים לי אני אנסה עוד שיעור אחד ידני ואם
לא אעבור לאוטומט שיהיה יותר קל אנשים שחוו אותו דבר אשמח לטיפים
יש לי רישיון כבר לאופנוע וכשישבתי ישר הרגשתי לחץ אין סופי וההורים לוחצים שאני אוציא עבדתי חודשיים בשביל זה וזה באמת חשוב אבל אני מקבל ענן ואני פשוט לא הצלחתי לנשום מכל הלחץץ שכחתי איך קוראים לי אני אנסה עוד שיעור אחד ידני ואם
לא אעבור לאוטומט שיהיה יותר קל אנשים שחוו אותו דבר אשמח לטיפים
^ כשאני התחלתי ידני הייתי כל כך גרוע, הרכב שלי נכבה כל שניה וכל הפאקים האפשריים.
שמע, ידני לא קל כן? אבל אני מאמין שתצליח, לא מצליחים משיעור ראשון(במיוחד בידני). ההמלצה של המורה שלי: אם יש חשיבות לידני, אם יש לך רכב ידני בבית או שאתה שוקל תפקיד צבאי/לקנות רכב ידני ראשון אז תמשיך עם זה. ואם לא, תעבור לאוטומט.
הוא המליץ גם להחליט בשיעור 13, הרי רק בשיעור 13 אפשר להתחיל לשלוט בקטע הטכני, הילוכים, קלאץ וכו' באופן חלק. גם בתכלס לא כזה ישנה לך, תזכור שאפשר לעבור מידני לאוטומט ולא להפך!
בהצלחה :)
שמע, ידני לא קל כן? אבל אני מאמין שתצליח, לא מצליחים משיעור ראשון(במיוחד בידני). ההמלצה של המורה שלי: אם יש חשיבות לידני, אם יש לך רכב ידני בבית או שאתה שוקל תפקיד צבאי/לקנות רכב ידני ראשון אז תמשיך עם זה. ואם לא, תעבור לאוטומט.
הוא המליץ גם להחליט בשיעור 13, הרי רק בשיעור 13 אפשר להתחיל לשלוט בקטע הטכני, הילוכים, קלאץ וכו' באופן חלק. גם בתכלס לא כזה ישנה לך, תזכור שאפשר לעבור מידני לאוטומט ולא להפך!
בהצלחה :)
אנונימי
קצת טיפים:
אמחיש לך במה שהסבכתי בהתחלה.
התחלת נסיעה, מכניסים קלאץ וברקס ביחד, משלבים להילוך ראשון, מסתכלים מראה אמצעית וצדדית(לכיוון שאתה רוצה, למשל שמאלה אז מראה אמצעית ->מראה שמאלית) מאותתים ומתחילים בנסיעה. שים לב לעדינות, אתה מוריד קצת רגל מהקלאץ', מגיע לנקודה הרצויה(זה בערך באמצע כזה) ונותן טיפה גז ומגיע לקמש מתאים בשביל לעבור להילוך שני.
יש דגש על הילוך ראשון והוא להיות רציף, כידוע הילוך ראשון הוא הכי חזק לכן אם אתה נותן גז אתה נותן באופן רציף וחלק. מזאת אומרת? לא נותן גז ומשחרר ונותן וכו כו'. נותן גז בקטנה, מגיע לנקודה בקלאץ'(לא מוריד רגל לגמרי מהקלאץ כי אתה הילוך ראשון) מגיע ל10 קמש בערך ומעלה לשני. בשביל להעלות לשני אתה מוריד רגל מהגז לשניה, מכניס קלאץ עד הסוף, נותן קצת גז ומגיע עם הקלאץ לנקודת החיכוך.
באמת שרק תרגול עוזר, אל תתייאש. זה באמת מלחיץ בהתחלה אבל לאחר מכן זה ממש כיף! יותר שליטה ברכב, אתה ממש מרגיש ונהנה ממה שאתה עושה.
אמחיש לך במה שהסבכתי בהתחלה.
התחלת נסיעה, מכניסים קלאץ וברקס ביחד, משלבים להילוך ראשון, מסתכלים מראה אמצעית וצדדית(לכיוון שאתה רוצה, למשל שמאלה אז מראה אמצעית ->מראה שמאלית) מאותתים ומתחילים בנסיעה. שים לב לעדינות, אתה מוריד קצת רגל מהקלאץ', מגיע לנקודה הרצויה(זה בערך באמצע כזה) ונותן טיפה גז ומגיע לקמש מתאים בשביל לעבור להילוך שני.
יש דגש על הילוך ראשון והוא להיות רציף, כידוע הילוך ראשון הוא הכי חזק לכן אם אתה נותן גז אתה נותן באופן רציף וחלק. מזאת אומרת? לא נותן גז ומשחרר ונותן וכו כו'. נותן גז בקטנה, מגיע לנקודה בקלאץ'(לא מוריד רגל לגמרי מהקלאץ כי אתה הילוך ראשון) מגיע ל10 קמש בערך ומעלה לשני. בשביל להעלות לשני אתה מוריד רגל מהגז לשניה, מכניס קלאץ עד הסוף, נותן קצת גז ומגיע עם הקלאץ לנקודת החיכוך.
באמת שרק תרגול עוזר, אל תתייאש. זה באמת מלחיץ בהתחלה אבל לאחר מכן זה ממש כיף! יותר שליטה ברכב, אתה ממש מרגיש ונהנה ממה שאתה עושה.
אנונימי
באותו הנושא: