16 תשובות
לא. אני אצא רק עם יהודייה (דתייה).
לא, התבוללות וזה..
ממש לא.
כן. גדלתי בבית מעורב והיה כיף חיים
לא, בגלל שזה אסור ביהדות
ahh
לא.
אני מאמינה מאוד וחשוב לי להתחתן עם יהודי שמאמין בכך ליבו בדת ושגדל על ערכים יהודיים, ובעזרת השם להתקרב עוד לדת❤
כן אני מעדיפה אתאיסטים או אפתאיסטים אם כבר אדם מאמין אז שלא יהיה דתי מדי
לא, אני לא אתבולל
חד משעמית אבל חד משמעית לא.
אני אצא רק עם יהודייה דתייה
לא רק יהודי זה חשוב במדינה כמו ישראל ובכללי
אנונימית
כל עוד יש בינינו כבוד הדדי אז כן
כן.
לא יודעת. זו שאלה שקשה לענות עלייה. יש פער תרבותי גדול מאוד. זה תלוי עד כמה הקשר הזה רציני.