11 תשובות
את מוצאת מישהו שצריך בייביסיטר וקובעת איתו
את יכולה לעשות גם דוגיסיטר
ההורים הולכים בערב ואז את יושבת על הספה בבית שלהם ואוכלת בייגלה בזמן שהילדים ישנים
תתלי מודעות בשכונה
תכתבי איזה פוסט על זה בפייסבוק או באינסטגרם
תבקשי שאחד ההורים שלך ישאל אם יש מישהו שהם מכירים והוא מעוניין בבייביסיטר
תכתבי איזה פוסט על זה בפייסבוק או באינסטגרם
תבקשי שאחד ההורים שלך ישאל אם יש מישהו שהם מכירים והוא מעוניין בבייביסיטר
אני ממש מופתע שעושים בייביסיטר בגיל 13
שואל השאלה:
עושים?^
עושים?^
אנונימית
אני נגיד התחלתי לפני כמה חודשים בייביסיטר והאמת ממש הייתי לחוצה בפעם הראשונה וחשבתי שלא ילך טוב אבל האמת הלך מצוין בעיקרון תבררי עם שכנים/חברים של אחים או בני דודים קטנים/ אם אנשים שאת מכירה צריכים בייביסיטר ובעיקרון קובעים וזה את כל מה שצריך וזהו אממ יש לך בייביסיטר.
וגם יש דוגיסיטר שזה ממש נחמד ואם את מסתדרת עם כלבים זה הרבה יותר פשוט מבייביסיטר
שואל השאלה:
למען האמת אני ממש אוהבת כלבים ומתחברת בכללי לחיות ואולי זה יכול לעבוד (: ^
למען האמת אני ממש אוהבת כלבים ומתחברת בכללי לחיות ואולי זה יכול לעבוד (: ^
אנונימית
^האמת שלדעתי זה יותר פשוט מבייביסיטר וזה אחלה כסף תנסי לברר עם חברים, חברים של אחים, שכנים מי צריך וזה
אז תעשי בייביסיטר, למה יש בזה בעיה?
אנונימית
באותו הנושא: