6 תשובות
תשחקי בגרסה שהמוד מבקש.
2T
תשחקי על 12.2 אז
תורידי את המוד, תיכנסי ל12.2 ותשחקי, זה לא מסובך
שואל השאלה:
אבל זה קורס לי כשאני משחקת בגרסאות ישנות יותר
אנונימית
פרוץ? מקורי? מה זה כותב? אי אפשר לנחש.
2T
יש סיכוי שאת על historical אם כן, לגבי את הווי, ואם לא אולי את על פרוץ