10 תשובות
להתמודד בשקט
הייתה לי ילדה כזאת בכיתה
פשוט התעלמתי והתנהגתי כאילו לא ראיתי אותה
תהיי נחמדה את לא יודעת מה עובר אלייה
שואל השאלה:
לא משהו אישי שהיא עושה היא פשוט בלתי נסבלת שחייבת צומת לב כל שנייה איך יצאתי איתה בתיכון השנה יאו אוף
כלום, אין לך מה לעשות בנושא. כולנו שונאים אנשים ולא עושים עם זה כלום כי אין מה. אנחנו סובלים ומתמודדים בשקט.
להתעלם ולא להתייחס. אנשים כאלו יש בכל מקום, חבל להוציא עליהם אנרגיה. את מוזמנת לספר לי מה היא עושה ונקלל אותה יחדיו :)
מה היא עשתה לך?
שואל השאלה:
לא קשור מה עובר עליה
היא תמיד הייתה כזאת מפוצצת בביטחון כאילו היא שולטת כאן יאללה זה גם מעצבן כל הפוזה הזאת שהיא עושה והיא גם כזאת חנפנית
מבחוץ תתעלמי ממנה ומהטמטום שלה ומבפנים תקללי את הנשמה:)
בהצלחה
האם היא מציקה לך?? מטרידה אותך??? אם כן?

תראי לה מה זה.

ואם לא?? פשוט תתעלמי ממנה. אין לך מה לעשות עם זה.