7 תשובות
תנסי לסדר את הארוחות שלך ולחלק אותם ולאכול את אותה הכמות בארוחות
לא יודעת נו מקווה שעזרתי אני לא מבינה בזה
תעשי לך תפריט זה יעשה סדר

אחד שתדברי עם דיאטנית
תעשי תפריט בוקר צהריים ביינים ערב יש פעמים שאת אוכלת מתוך שעמום אל תאכלי מתוך שעמום
שואל השאלה:
הקטע הוא שאני מתחילה לאכול ואני לא מצליחה לעצור פשוט לא מצליחה
וכשאני לא אוכלת אני לא מצליחה להקים את עצמי לאכול
אנונימית
את חייבת להצליח את זה הכוח שלך את מחליטה על עצמך מתי תעצרי ומתי תפסיקי תנסי ליצור לעצמך תפריט שיתאים לך
את חייבת לבקר אצל דיאטנית דחוף כי יכול להיות חס וחלילה שיש לך בעיות אכילה (סליחה שאני מפחידה אותך אבל זו האמת)
היי.. גם אצלי זה ככה ובמיוחד עכשיו עם הקורונה. אני יכולה להמליץ לך על מסטיקים. תנסי ללעוס זה יעזור להפיג קצת את הרצון הזה. אצלי זה או שאני אוכלת מלא עד שבא לי להקיא או שאני לא אוכלת כלום. זה באמת לא טוב להיות במצב הזה אבל הדבר היחיד שאני יכולה להגיד לך זה שאני מבינה אותך... מבינה אותך מאוד
אנונימית