10 תשובות
וואי וןאי מה נסגר עם השלג אני נמסה מקנאה
לא מחר ב9 ימשיך לרדת אצלך שלג כנראה...
לא נראה לי שזה יעלם כלכך מהר אבל יש סיכוי
לא חושבת, בטח ירד גם בבוקר
שואל השאלה:
קיצר גמר את אימ אימה שלי גמר השלג הזה
אני לא בדיוק יודעת אבל מקסימום תבקש ותודיע שאין לך אפשרות להגיע בגלל השלג ואם יש אפשרות לעשות בתאריך אחר תבדוק באינטרנט אולי רשום מתי יפסיק או משהו
שואל השאלה:
אני חייב להגיע לשם אחר אסור לי לעלות על סט צילום
שואל השאלה:
קיצור תוציא עט חפירה תחפור החוצה את האוטו
תדלג בשלג לא צריך את האוטו(:
שואל השאלה:
חח אני אומנם חצי בריטי אבל אני מעדיף לנהטג לשם בחימום ולא להתקשקש בקור חח