7 תשובות
תנסה לדבר איתו
קשה להם לכבד דעה. אנשים טיפשים יש בימינו.
הוא חשב שאמרת את זה מתוך שנאה, תגיד לא מה שרשמת פה
אין תקווה, שיגיד מה שבא לו מתי שבא לו לא משנה איך
להגיד אני לא תומך להטב זה בסדר גמור שיגיד מתי שבא לו ויפיץ את האידיולוגיה שלו. חאלס להשתיק אנשים.
להגיד אני לא תומך להטב זה בסדר גמור שיגיד מתי שבא לו ויפיץ את האידיולוגיה שלו. חאלס להשתיק אנשים.
שיגיד הומואים זה לא בסדר זה מחשבה הוא לא חייב לבסס את עצמו. הוא לא מנסה לשכנע אנשים הוא רק עונה על שאלות ששואלות מה דעתכם בנושא להטב.
והוא ענה את המחשבה שלו עליהם. אתם בהחלט משתיקים.
והוא ענה את המחשבה שלו עליהם. אתם בהחלט משתיקים.
אין טעם לומר את דעתך בלי לנמק?
זה פשוט להגיד דעה שמישהו שואל. אתה לא צריך לנמק. אף אחד לא שואל מה דעתכם על להטב נמקו והסבירו.
הומופוב חשוך? זה שהוא לא תומך להטב? אשכרה הוא אומר "אני לא תומך בלהטב" פתאום אתה אומר שהוא הומופוב חשוך? אתה מכליל וקובע מה הוא. גועל נפש באמת.
למה אתה נוטש דייביט?
זה פשוט להגיד דעה שמישהו שואל. אתה לא צריך לנמק. אף אחד לא שואל מה דעתכם על להטב נמקו והסבירו.
הומופוב חשוך? זה שהוא לא תומך להטב? אשכרה הוא אומר "אני לא תומך בלהטב" פתאום אתה אומר שהוא הומופוב חשוך? אתה מכליל וקובע מה הוא. גועל נפש באמת.
למה אתה נוטש דייביט?
שואל השאלה:
שמע אחי.
כבר אמרתי לך בדיוק למה אני לא תומך להט"ב.
ב2021 אנשים יכריחו אותך להיות תומך/חלק מזה, וזה פשוט עצוב.
אני יכול לפרט לך בפרטי עוד כל מיני דברים. ולכ אני לא הומופוב. פשוט לא תומך.
שמע אחי.
כבר אמרתי לך בדיוק למה אני לא תומך להט"ב.
ב2021 אנשים יכריחו אותך להיות תומך/חלק מזה, וזה פשוט עצוב.
אני יכול לפרט לך בפרטי עוד כל מיני דברים. ולכ אני לא הומופוב. פשוט לא תומך.