24 תשובות
לא להגיד כדי שלא תעלב. בהדרגה לנתק קשר
סאנשיין תקשיבי עובר עליי ככה ככה ואני מעדיף שנפסיק לדבר
למה אתה רוצה שתפסיקו לדבר?
אנונימית
פשוט אל תעני להודעות שלה והיא תבין את הרמז
^^
זה בן
אנונימית
שואל השאלה:
לאא מה לא לענות להודעות שלה זה מעליב והיא תיפגע מזה
אנונימי
שואל השאלה:
ואני רוצה להפסיק לדבר איתה כי אני מרגיש שכבר לא בא לי לדבר איתה ואני די דלוק על מישהי ובקטע איתה ואני לא רוצה לדבר עם עוד בנות
אנונימי
או סורי והאמת שאין לי עוד רעיונות
למה שתרצה להפסיק לדבר עם עוד בנות?
אנונימית
תסביר לה כמו שאמרת לנו למה אתה רוצה להפסיק לדבר איתה זה הכי כנה ואמיתי אל תשקר לה
שואל השאלה:
כי אם אני בקטע עם מישהי למה שאני אדבר עם עוד בנות וחוץ מזה שאני חושב שזה לא מתאים לדבר עם בנות סתם
אנונימי
אוקע זה סתם מוזר
אנונימית
תגיד לה שאתה לא רוצה לדבר איתה זה עדיף מלא להגיד לה כלום זה עוד יותר מעליב
שואל השאלה:
מהה למה מוזר
אנונימי
כי למה שתפסיק לדבר עם בנות אחרות אם יש לך קטע עם משהי
^^
כע
אנונימית
למה שהוא לא יפסיק ? אם הוא בקטע עם מישהי אז בשביל מה לדבר עם בנות אחרות ?
שואל השאלה:
כי אני רוצה להיות מרוכז במישהי אחת ולא בעוד בנות שאם אני לא אענה להם הם יעשו לי סיפורים ופרצופים ושאם אני כבר נמצא שם כדי לתמוך במישהי ולעזור לה בבעיות שלה כמו שאני משתדל עם הידידות שלי(וזה קורה המון) אז שזה תיהיה מישהי אחת שאני באמת אוהב
אנונימי
שואל השאלה:
לא יודע אם להיפגש איתה זה יהיה רעיון טוב תחשבי איך את היית מגיבה אם ידיד טוב שלך היה אומר לך בפנים שהוא רוצה להפסיק לדבר היא אמרה לי פשוט כמה פעמים שהיא מחשיבה אותי לידיד ממש טוב שלה
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל לא יודע איך אני אגיד לה את זה בפלאפון נראה לך זה יהיה בסדר?
אנונימי
שואל השאלה:
היא גרה במרכז ואני בקריות אבל אין לי בעיה לסוע פשוט זה לא נעים כזה להיפגש עם מישהו שבקשר טוב איתך כדי להנחית לו את זה
אנונימי
שואל השאלה:
סבבה נראה
תודה באמת מעריך
אנונימי
הייתה לי את אותה הבעיה שבוע שעבר.. מישהי שהייתי איתה בקטע די מתוך שעמום ..התקדמנו למקום די רציני. ובנתיים הכרתי מישהי שהיא ממש הטעם שלי. והבחורה הראשונה הייתה פשוטה מתוקה אמיתית אבל היא לא הייתה הטיפוס שלי.. וכמובן שמאוד חשוב לי לא לפגועה בה. ברמת העיקרון רציתי לסוע אליה ולהסביר פנים מול פנים את מה שאני מרגיש. ולמה זה לא יקרה בנינו.. אבל בדיוק נסעתי לצפון ויצא פשוט שהקשר התנתק בנינו.. ככה שיש פה שני דרכים לנתק את הקשר.. או להפסיק לדבר איתה. זאת הדרך הפחות בוגרת וזאת דרך די לגיטימית היא קוראת המון. והדרך השנייה והבוגרת והמכבדת היא להיפגש עם אותו בנאדם בהנחה שאין לך בעיה לסוע את כל הדרך ואז לחזור אותה אחרי כמה דק חח.. זאת הייתה הבעיה אצלי. אם אין לך בעיה כזאת אז אני לגמרי ממליץ על השנייה.
בכל מקרה כל אחת מהדרכים בסדר גמור.
שואל השאלה:
קשוח לסוע למרכז בשביל זה אבל נראה כבר
תודה לכולם מעריך מאוד
אנונימי