11 תשובות
אני יודעת שזה קשה ונשמע לי מזעזע ללמוד בזום אז אם את צריכה אני פה בשביל שאלות (באמת שאל תתביישי לשאול) ❤
אבל אני חושבת שזה לא יחזור בקרוב לפרונטלי... רק אחרי הקורונה
זאת שאלה חסרת כל פואנטה, כשיוכלו להחזיר אתכם לפרונטלי יעשו את זה.
שואל השאלה:
גם כשמערכת החינוך פעלה ותנועות הנוער לא היינו פרונטלי
אז זאת כן שאלה רלוונטית
אל תענה אם אתה לא מבין
אנונימית
כיף לך, אני בכלל עוד לא הייתי שם אפילו כי התחלנו במהלך הסגר (אזור דצמבר...) אני מקווה שבקרוב מאוד
שואל השאלה:
ממש קשה לי ללמוד בזום
ואף אחד לא מדבר עלינו
אנונימית
שאלה טובה החניכים ממש מסכנים שהם לומדים בזום
שואל השאלה:
חולון
אנונימית
אה את מרחב איילון (מה שאומר שעל האמבולנסים לא כתוב נגיד "חולון 911" אלה כתוב "איילון 911" אצלכם) אני מרחב צמוד אליך שזה ירקון (אני ברמת גן אז לי לא יהיה כתוב "רמת גן 1010" אלה יהיה כתוב "ירקון 1010" נגיד) הבנת מה אני מתכוון?
אה חחח חשבתי שאמרת שהיית ואז הוציאו אותכם משם
שואל השאלה:
גם אני לא הייתי אף פעם
אנונימית
סתם שאלה איזה מרחב את?