4 תשובות
נראלי שכן אם הוא רוצה להבריא
לא מכריחים אף אחד, בעיקר אם הוא לא קטין, אבל אם הוא רוצה להבריא אין לו ממש ברירה אחרת....
לא.
אם המטופל לא מעוניין בטיפול הוא חותם על טופס.
במקרה והמטופל הוא קטין, ההורים שלו מחליטים.
אם המטופל לא מעוניין בטיפול הוא חותם על טופס.
במקרה והמטופל הוא קטין, ההורים שלו מחליטים.
כל עוד הוא לא קטין הוא לא מחוייב להישאר. במידה וכן ההורים מחליטים
באותו הנושא: