13 תשובות
יש כזאת כבר ופחות בקטע
תודה על ההצעה אבל אוותר
שואל השאלה:
אה רגע מה באמת?
אה רגע מה באמת?
א-
בא לי אבל אני אצטרף רק אם אראה שיש ביקוש
אנונימית
חח רעיון אבל יש כבר הרבה קבוצות כאלו
כן למה לא
כן למה לא אפשר פשוט לשים קישור לקבוצה
למה זה עדיין לא נמחק?!
אנונימית
בתכלס זה רעיון ממש נחמד אבל בטח יש פה אנשים בני 40 ורוב האנשים פה אנונימים כדי לפרוק ולדבר פה בתור מקום בטוח אז לא נראלי שזה יעבוד
ימחקו את זה ויורידו אמינות לול
זה יהיה אסון
לא כי אז נהיה חשופים וכול הקטע זה שאף אחד לא יודע מי אתה איך אתה נראה וכל זה.
באותו הנושא: