5 תשובות
אני מעדיפה פוליגל
אקרילל
אקריל!!!
אני עושה עם פוליג'ל וזה עדיף בהרבה,מראה יותר טבעי ואין ריח כימי
פוליג'ללל
באותו הנושא: