6 תשובות
קודם תבדוק עם עצמך ותראה אם אתה באמת מרגיש אליה משהו כי נראה שאתה לא בטוח ברגשות שלך
ואם כן אולי תספר לה? למרות שזה קשה ומפחיד ממש
אבל כנות זה חשוב בעיני
ואם כן אולי תספר לה? למרות שזה קשה ומפחיד ממש
אבל כנות זה חשוב בעיני
שואל השאלה:
לספר זאת לא הבעיה,אני באמת יכול להגיד לה כמעט הכל אבל איך אני אדע שמה שאני מרגיש זה רציני?
לספר זאת לא הבעיה,אני באמת יכול להגיד לה כמעט הכל אבל איך אני אדע שמה שאני מרגיש זה רציני?
אנונימי
היי אם אתם רואים את זה בחמות תעשו לי פלוס
אנונימית
תשים לב אם זאת התאהבות כמו כל הבנות האלה שהתאהבת בהן
או שזה קצת שונה
או שזה קצת שונה
תחכה אם זה לא יעבור לך תשתף אותה
תחכה ותבין שמה שאתה מרגיש אליה באמת רציני לפני שאתה בא ומספר לה
אל תעבור אליה לפני שאתה מרגיש שאתה מאה אחוז התגברת על הקודמות אני חושבת שכדאי שתחכה איזה עוד חודש חודשיים ותראה איך אז אתה מרגיש.
שיעבור גם מספיק זמן מאז שסיפרת לה שאתה בקטע של מישהי אחרת שהיא לא תחשוב שאתה מסתלבט עליה או משהו.
פשוט תראה איך העניינים זורמים ואז רק שתהיה בטוח אני ממליצה דווקא לספר.
אל תעבור אליה לפני שאתה מרגיש שאתה מאה אחוז התגברת על הקודמות אני חושבת שכדאי שתחכה איזה עוד חודש חודשיים ותראה איך אז אתה מרגיש.
שיעבור גם מספיק זמן מאז שסיפרת לה שאתה בקטע של מישהי אחרת שהיא לא תחשוב שאתה מסתלבט עליה או משהו.
פשוט תראה איך העניינים זורמים ואז רק שתהיה בטוח אני ממליצה דווקא לספר.
באותו הנושא: