28 תשובות
כרית? כדור לחץ?
רוצה לדבר איתי?
רוצה לדבר איתי?
תזרוק ספר לימוד גמיש על הרצפה, כזה עם כריכה רכה
מוזמן לבוא לפרטי
אבל אם אתה מתכוון ללפרוק פיזית אז אולי אפילו תצא קצת מהבית תרוץ או משהו
אבל אם אתה מתכוון ללפרוק פיזית אז אולי אפילו תצא קצת מהבית תרוץ או משהו
תרביץ לכרית
תכתוב על דף את כל הדברים שמעצבנים אותך ואז תקמט ותקרע אותו
תדבר עם חברים טובים על מה שמעצבן אותך
תכתוב על דף את כל הדברים שמעצבנים אותך ואז תקמט ותקרע אותו
תדבר עם חברים טובים על מה שמעצבן אותך
לשבור משהו
לצרוח לתוך הכרית
לרוץ
לצרוח לתוך הכרית
לרוץ
אנונימית
תרביץ לאוויר?
ספורט
תדבר עם מישהו בפרטי
שק אגרוף (:
לשבור ענפים
תרביץ לכרית
לקשקש על דף
לקרוע דפים
להרביץ לכרית
לרוץ
לצרוח
לקרוע דפים
להרביץ לכרית
לרוץ
לצרוח
מה שאני תמיד עושה
הולך לאיזה יער, מקום בחוץ
וצועק את הנשמה שלך ואת כל מה שאתה מרגיש
זה עושה אותך צרוד לשבוע אבל זה שווה את זה.
ואת יכול לעשות מה שעוד עשיתי
לקנות שק איגרוף, הוא חברי הטוב ביותר למרות שאני מרביצה לו 24/6
וגם לקרוע דף ואחרי זה לקשקש עליו עד שהעיפרון/טוש נשבר. זה מאוד עוזר
אה וגם לרוץ הכי מהר שאפשר
הולך לאיזה יער, מקום בחוץ
וצועק את הנשמה שלך ואת כל מה שאתה מרגיש
זה עושה אותך צרוד לשבוע אבל זה שווה את זה.
ואת יכול לעשות מה שעוד עשיתי
לקנות שק איגרוף, הוא חברי הטוב ביותר למרות שאני מרביצה לו 24/6
וגם לקרוע דף ואחרי זה לקשקש עליו עד שהעיפרון/טוש נשבר. זה מאוד עוזר
אה וגם לרוץ הכי מהר שאפשר
תצא תעשה ריצה איזה משחרר זה
לבכות לפחות לי זה עוזר
לשים שיר שאתה אוהב או שהוא מוד כזה של עצבים ללכת למראה ולשים ולרקוד וזה להוציא את כל העצבים
אנונימית
תרביץ לכרית או לכדור
לקלל מישהו עד מוות
(תכין אותו לפני)
(תכין אותו לפני)
תשחק g.t.a,
תתנגש ברחבים תדרוס אנשים תרה בשוטרים תקלל
זה מה שאני עושה (:
תתנגש ברחבים תדרוס אנשים תרה בשוטרים תקלל
זה מה שאני עושה (:
אנונימי
יש לי תשובה לזה אני לא יודעת איך להסביר
להרביץ לשק אגרוף זו דרך יעילה.
האמת גם אני צריכה שיטות כי כרגע זה יוצא אצלי בצעקות ובכי
תן אגרוף בקיר
הדרך הכי טובה להרגיע עצבים לדעתי היא לנשום עמוק ולשמוע שירים שמחים (מניסיון). כשאתה מוציא אותם אתה מבזבז אנרגיה.
תזרוק את המים בשירותים אלף פעם מאוד משחרר
סתם, קרא ספר.
ממש לא נשמע עוזר^^^.
רק מעצבן עוד יותר וזה בכלל לא מוציא עצבים.
רק מעצבן עוד יותר וזה בכלל לא מוציא עצבים.
ומה רע בלבזבז אנרגיה???! זה בריא ואפילו מומלץ