5 תשובות
שואל השאלה:
למה ? כן כיף לי איתו זה כולה דייט שני אני לא יודעת מה יהיה ומה אני רוצה..
למה ? כן כיף לי איתו זה כולה דייט שני אני לא יודעת מה יהיה ומה אני רוצה..
אנונימית
אין וודאות בדייט שני
יש בו דבר רע?
אם לא תמשיכי
יש בו דבר רע?
אם לא תמשיכי
זה נקרא לשחק ברגשות ואני מקיא ממך. תעשי מה שבאלך
שואל השאלה:
אני לא יודעת מה אני רוצה ואולי זה ישתנה
אני לא יודעת מה אני רוצה ואולי זה ישתנה
אנונימית
אם אחרי דייט שני את עדיין לא יודעת אז תחתכי חבל על הרגשות של הבחור
באותו הנושא: