14 תשובות
hello
hello
שניהם קצת מוזר.. כמו שתגידי שלום בעברית
אם זה בין חברות אז תגידי hi או hey
אם זה בין חברות אז תגידי hi או hey
שואל השאלה:
אני בן.
וזה אומר שמה אני אגיד?
אני בן.
וזה אומר שמה אני אגיד?
אנונימי
hello/hi
אה סליחה
אז תגיד hi או hey אם זה בין חברים
בתור אחד שגר בארצות הברית זה קצת מוזר להגיד hello.. שוב זה כמו להגיד שלום בעברית
אז תגיד hi או hey אם זה בין חברים
בתור אחד שגר בארצות הברית זה קצת מוזר להגיד hello.. שוב זה כמו להגיד שלום בעברית
שואל השאלה:
ואם זה כביכול בוס? או מישהו שקשור לעבודה מסויימת?
ואם זה כביכול בוס? או מישהו שקשור לעבודה מסויימת?
אנונימי
כמו שהית עונה בארץ
שלום -hello
היי - hi
שלום -hello
היי - hi
אם זה קשןר לעבודה מומלץ להגיד hello
אם זה מישהו שאתה אמור לכבד אותו אז hello
אנגלית hello
גרמנית hallo
גרמנית hallo
hello
hello