18 תשובות
אז תגידי לו שאת לא מרגישה בנוח לבוא אליו אז שהוא יבוא אלייך או שפשוט אל תיפגשו עדיין
אז תסביאי לו את זה.
את לא יוצאת מאזור הנוחות שלך ומהעיר שלך, בטח שלא כדי לפגוש מישהו רנדומלי מהאינטרנט. אם הוא רוצה לפגוש אותך שיבוא לעיר שלך. לא מתפשרים על שיט כזה.
את לא יוצאת מאזור הנוחות שלך ומהעיר שלך, בטח שלא כדי לפגוש מישהו רנדומלי מהאינטרנט. אם הוא רוצה לפגוש אותך שיבוא לעיר שלך. לא מתפשרים על שיט כזה.
שואל השאלה:
הוא אומר שאנחנו כבר מדברים חודשיים וגם בשיחות וידיאו ושאל למה אני אומרת שאני רוצה להיפגש ולא מוכנה לצאת מהעיר שלי וכאילו מה אני מצפה שיקרה כי הוא לא רוצה לסוע שעה
הוא אומר שאנחנו כבר מדברים חודשיים וגם בשיחות וידיאו ושאל למה אני אומרת שאני רוצה להיפגש ולא מוכנה לצאת מהעיר שלי וכאילו מה אני מצפה שיקרה כי הוא לא רוצה לסוע שעה
אנונימית
תגידי לו שזה בעיה שלו שהוא לא רוצה לבוא אלייך ושאת לא מתכוונת לבוא אליו
שואל השאלה:
זה לא לבוא אליו זה להיפגש בחצי
זה לא לבוא אליו זה להיפגש בחצי
אנונימית
אהה עדיין תגידי לו שאת לא מתכוונת לצאת מהעיר שלך
שואל השאלה:
הוא שואל למה ושואל אם זה בגלל שאני לא סומכת עליו
הוא שואל למה ושואל אם זה בגלל שאני לא סומכת עליו
אנונימית
שואל השאלה:
הוא ממש לא סתום
הוא ממש לא סתום
אנונימית
בני כמה אתם?
יש לכם רישיון?
איך הכרתם?
יש לכם רישיון?
איך הכרתם?
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת 15 והוא 16 וחצי
הכרנו באפליקצייה
אין לנו רישיון
אני בת 15 והוא 16 וחצי
הכרנו באפליקצייה
אין לנו רישיון
אנונימית
אוקיי ואת רוצה להיפגש איתו?
אנונימית
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
אז תסעי אליו לחצי הוא צודק הוא לא יכול לנסוע שעה הלוך שעה חזור
אנונימית
אחותי אל תיפגשי איתו תקשיבי לי. אם הוא לא מוכן לעשות בשבילך מאמץ ולהיות גבר ולנסוע אליך אז הוא לא שווה את זה.
אנונימית
גבר צריך לבוא אלייך לא את אליו בטח בפעם הראשונה
לא רוצה לא צריך
שיהיה לו יום טוב
לא רוצה לא צריך
שיהיה לו יום טוב
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה לוותר עליו בגלל זה
אבל אני לא רוצה לוותר עליו בגלל זה
אנונימית
שואל השאלה:
הוא אמר שאנחנו מדברים כבר חודשיים בשיחות וידיאו ושאני כן כבר אמורה לסמוך עליו
הוא אמר שאנחנו מדברים כבר חודשיים בשיחות וידיאו ושאני כן כבר אמורה לסמוך עליו
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם די מרגישה שאני נלחמת על הקשר הזה הוא כבר דיי מתחיל לאבד תקווה
אני גם די מרגישה שאני נלחמת על הקשר הזה הוא כבר דיי מתחיל לאבד תקווה
אנונימית
באותו הנושא: