12 תשובות
אלוויז ניסיתי את שניהם והן הרבה יותר טובות
שואל השאלה:
נסיתן קוטאקס?
נסיתן קוטאקס?
אנונימית
קוטאקס
קוטאקס אני יותר אוהבת כי זה פשוט מרגיש יותר טוב (לאדעת איך להסביר) וזה סופג מעולה
אבל גם של אלוויז טובים, ממליצה לך לקנות כמה סוגים שונים עד שתמצאי את הסוג האהוב עלייך :)
אבל גם של אלוויז טובים, ממליצה לך לקנות כמה סוגים שונים עד שתמצאי את הסוג האהוב עלייך :)
קוטאקס לאלה של אולוויז יש ריח עוד לפני ששמים אותן
אלוויז
אולוויז הכי טוב הפדים של אולוויז הם מה זה עוזרים.
אבל בתחלס תיקני את שניהם ותחליטי כי אצל כל אחת זה משהו אחר.
בהצלחה!
אבל בתחלס תיקני את שניהם ותחליטי כי אצל כל אחת זה משהו אחר.
בהצלחה!
שואל השאלה:
פשוט עד עכשיו השתמשתי בשל אולוויז והיום היה מקרה לא נעים אז ניסיתי את של קוטאקס ופתאום הרגשתי עם זה יותר טוב אבל אני חושבת שהרוב מעדיפים את אולוויז
פשוט עד עכשיו השתמשתי בשל אולוויז והיום היה מקרה לא נעים אז ניסיתי את של קוטאקס ופתאום הרגשתי עם זה יותר טוב אבל אני חושבת שהרוב מעדיפים את אולוויז
אנונימית
קוטאקס
אני מעדיפה קוטקס
יש יותר מגוון, הן יותר נוחות וגם הפתיחה יותר שקטה.
תנסי כמה סוגים של שתי החברות ותחליטי מה הכי נוח לך כי זה משתנה מאחת לאחת.
אני ממליצה על קוטקס החדשה היא באמת מצויינת.
יש יותר מגוון, הן יותר נוחות וגם הפתיחה יותר שקטה.
תנסי כמה סוגים של שתי החברות ותחליטי מה הכי נוח לך כי זה משתנה מאחת לאחת.
אני ממליצה על קוטקס החדשה היא באמת מצויינת.
אולוויז
אני לא אוהבת את הפדים של אלוויז יש להם יותר מדי ריח מיותר
באותו הנושא: