4 תשובות
הייטק
שואל השאלה:
הקטע זה אני חייבת להמשיך מדעי המחשב?
הקטע זה אני חייבת להמשיך מדעי המחשב?
אנונימית
לא, את בוחרת את המגמות שתעשי בתיכון
זה תלוי בכמה יחידות תעשה אם תעשה 10 יחל כנראה שתיגש לבגרות ב י"א וב י"ב תעשה את העבודת גמר ואם אתה עושה 5 רגיל יש מורים שמגישים ב י"א ויש כאלו שמגישים ב י"ב
באותו הנושא: