16 תשובות
לעבור הלאה עם כמה שזה קשה.
היא נשמעת חרא דרך אגב
קודם כל היא ממש לא שווה אותך. תנסה אולי לשלוח לחברה שלה הודעה ולהבין מה קורה, אני באמת מצטערת אם אתה צריך לדבר או משהו אני פה :)
לנסות להתקדם הלאה.
שואל השאלה:
^זה ממש לא מתאים לה היא הבן אדם הכי טוב שקיים היא אפילו מתנדבת במקלטי חיות ואף פעם לא פגעה במישהו רציני היא גם רגישה לא יודע מה קרה
אנונימי
להבין שהיא לא שווה את הזמן שלך
ואל תנסה לדבר איתה גם
ממש חרא מה שהיא עשתה
אולי תלך אליה ותבדוק מה קורה?
שואל השאלה:
הייתי אצלה בבוקר ופשוט אף אחד לא ענה
אנונימי
רציני זה נשמע מוזר רצח. אם זה היה סרט הייתי בטוחה שמישהו מאיים עליה וחטף אותה
שואל השאלה:
חחח תודה על העידוד
אבל אנחנו שנתיים ביחד מגיל 15 זה פשוט קשה לי לחשוב על זה היינו ליטרלי 6 ימים בשבוע ביחד אין לי מושג מה אני אעשה עכשיו
אנונימי
חחח סליחה? קודם כל הכל בסדר ואתה תעבור את זה, תשלח לחברה שלה הודעה אולי תנסה שוב ללכת אליה או משהו
סתם אוטיסטית אחי חולת סרטן תמשיך הלאה וזהו היא כבר תחזור ואם לא שתלך להזדיין
עד כמה שזה כואב, אני מציע לך להמשיך הלאה. אם היא תכתוב לך משהו, תתעלם לגמרי, זה יגרום לה להרגיש רע
אנונימי
לא מקנא בך
=0
צריך לדבר איתה להבין מה היא זורקת לך פצצה כזאת והולכת
ממש יכול להיות שקרה משהו שאתה לא יודע כי זה נשמע לי לא סביר להפרד ממשהו ככה אחרי שנתיים במיוחד שהיא לא פוגעת באף אחד
אולי תנסה לדבר עם ההורים שלה/חברות וכו
אנונימית