4 תשובות
לא יודע ככה החליטו
זה לא ממש משנה לדעתי
זה לא ממש משנה לדעתי
כי לומדים 9 חודשים ואם מתחילים בספטמבר זה יוצא שמסיימים את הלימודים בתחילת הקיץ, אם נתחיל בינואר נלמד בבית ספר גם בקיץ וקשה ללמוד בחום
נודרת חשבתי על זה היום
אולי קשור ללוח שנה עברי
אולי קשור ללוח שנה עברי
פשוט יולי אוגוסט זה החודשים הכי חמים בשנה אז משרד החינוך החליט שיהיה לתלמידים קשה ללמוד כשבחוץ 40 מעלות אז הוא יצר את החופש הגדול.
ובספטמבר לא הכי חם אז חוזרים ללמוד
ובספטמבר לא הכי חם אז חוזרים ללמוד
באותו הנושא: