5 תשובות
תראה לה את מה שכתבת עליה,
או שהיא תחזור אליך או שהיא תגיד לך "אתה לא יכול לחשוב על משהו לבד בשבילי"
ותזרוק אותך
או שהיא תחזור אליך או שהיא תגיד לך "אתה לא יכול לחשוב על משהו לבד בשבילי"
ותזרוק אותך
תקשיב אני מצטרפת לאוכלטעים1, אכפת לך ממנה וזה נהדר אבל זה השדים שלה עם עצמה. זה לא מחשבות רציונליות וזה יותר משהו שהיא תצטרך לעבוד עליו לחוד, זה לא משהו שאתה עשית לא בסדר- זה שהיא השוותה את עצמה לאקסית שלך פשוט אומר שזה עניין של חוסר ביטחון והשוואה עצמית, שזה בסדר, אבל שוב- זה השדים של עם עצמה.
אל תכנס לזה יותר מידי. אין משהו שאתה יכול לעשות כדי לתקן את מה שהיא מרגישה. תחשוב גם על עצמך
אל תכנס לזה יותר מידי. אין משהו שאתה יכול לעשות כדי לתקן את מה שהיא מרגישה. תחשוב גם על עצמך
היא צריכה יחס, דחוף!!!!
קודם כל העובדה שאכפת לך אומר שאתה לא הבעיה.
אתה לא צריך לנסות להשיג אותה בחזרה כי זה בסוך ישבור לך את הלב מניסיון.
באמת באמת הזמן עוזר, ואם לא תמצא תמצא ריבאונד
אתה לא צריך לנסות להשיג אותה בחזרה כי זה בסוך ישבור לך את הלב מניסיון.
באמת באמת הזמן עוזר, ואם לא תמצא תמצא ריבאונד
עזוב בנות כאלו זו מכה היא יצורה אל תחזור אליה
באותו הנושא: