7 תשובות
שואל השאלה:
לחח מתה
אנונימית
אכלתי פיצות ביומולדת של אופיר
אצל ידיד :)
את סתם רוצה לגרום לו לקנא קצת או שיש סיבה מאחורי זה?
בנרניה
מסיבה אצל ידיד או כול דבר שדומה... למרות שאני לא אוהב את כול המשחקים האלה של הקנאות. בהצלחה
עם ידידים