7 תשובות
שואל השאלה:
כי זה בסיס פתוח ויש לי רכבת ישר לשם
כי זה בסיס פתוח ויש לי רכבת ישר לשם
יש סיכוי שהוא יתחשב בך, ויש סיכוי שלא.
תסבירי לו את המצב בבית.
תסבירי לו את המצב בבית.
זה שתסבירי לו, לא יעזור.
תוציאי הת"ש גבוה יותר.
תוציאי הת"ש גבוה יותר.
הייתה לי חברה מאשקלון ששירתה בקריה אז יש סיכוי שישבצו אותך שם..
למרות שיש מצב שיתנו לך כי זה מקום מרכזי שנוח להגיע אליו בתחבורה ציבורית
הסיכוי בערך 16.57%
למה דווקא קריה אם את גרה בחדרה?
באותו הנושא: