6 תשובות
מהירות אם אני לא טועה
אנחנו התחלנו ללמוד אנרגיה. מלמדים בהתחלה משקל ומסה וההבדלים ביניהם ואיך מחשבים כל אחד על כל פלנטה (על פי כוח הכבידה), ואז על בסיס זה יתחילו ללמד אנרגיית גובה
אנונימית
למדתי במקביל קינמטיקה(במכניקה) והחזרת אור(באופטיקה)
אין תוכנית לימודים של פיזיקה לחטיבה אז כל בית ספר מחליט מה שהוא רוצה ללמד. אבל בכיתה י' מתחילים מקינמטיקה.
לומדים בקליל בכיתה ח כזה זה שאלה ויש נוסחה ופשוט מציבים
בכיתה ז התחלתי ללמוד זמן מרחק ומהירות כנושא ראשון והשנה אין לנו פיזיקה בגלל הקורונה (צמצמו אצלנו מלא מקצועות)
באותו הנושא: