7 תשובות
מאוד לא בריא, משקה אנרגיה עם כמויות מטורפות של סוכר.
טעים ברמות
לא טעים בכלל
מונסטר לא בריא בכלל.
יש הרבה טעמים ופשוט תקני זה לא עולה הרבה ויש בשופרסל
אני אישית לא ממליצה על הירוק הרגיל הוא לא טעים אני מעדיפה את הכחול
טעם של אקסל
זה אחלה.
ממש לא בריא
טעם של מיץ ממש מתוק עם טעם לוואי